0

Hola Pantolla

Hejsan!
Jag har haft en härlig helg och det har varit så fint väder och jag har hållt mig utomhus mesta tiden :-)
I fredags efter jobbet så körde Peter mig och Affe till Annicka på landet,hon bjöd på mat och Peter körde och jobbade natt,jag och annicka lekte med Affe,babblade,kollade lite roliga klipp på Youtube och jag somnade gott i soffan som sig bör en fredagkväll :-)
Annicka och jag lärde känna varandra 1991 på en komvux kurs där vi snabbt blev bästa vänner och sen har vi haft kontakt sedan dess,det är många år och det vi inte vet om varandrta är inte värt att veta,hon är en riktig guldklimp ♥
Peter hämtade oss sen på lördagmorgon och vi var uppe med tuppen såklart och jag drack kaffe barfota på trädäcket.
 
Lördagen gick i lugnets teckan,jag och Affe var och badade i Arrie och vi lekte och såg film och likaså på Söndagen plus att vi träffade Anderssons en sväng så vovvarna fick leka.
Det är en kort vecka och på fredag ska jag utmana mig själv,så jag och Peter ska till Ullared och handla,jag ser det som en KBT resa :-)
 
Jag ska dessutom bli mormor....det ni ;-) Jag är lyckligast i världen som får dela denna resa och att min dotter blir en ung mamma ser jag inte som ett problem då hon är en väldigt klok och mogen ung dam,hon kommer bli världens bästa mamma,om detta råder absolut inga tvivel :-)
 
Ha nu en go dag så lägger jag in lite bilder
Lotta
 

Kommentera här: