0

En klimakteriekossas bekännelser del 518

Jaha,då har jag varit i farten igen,på ett jävla humör till och ifrån under helgen,stackars Peter som dessutom har en stor infektion i kroppen fattade verkligen ingenting och när jag gick till jobbet i morse vinkade han glatt och sen hörde jag hur han hastigt installerade både överfallslarm och särkerhetskedjor :-)
 
Jag kan inte styra mig,det liksom bara välver runt raseri,sorg ,lycka,hysteri,depression,glädje och en massa andra känslor i kroppen på en och samma gång....jag vill inte och jag kan inte hjälpa det.
Varför kunde jag bara inte få vallningar och krångel med mensen? Nu har jag ju även det i stället :-)
 
Ja fy för stackars krake till sambo ♥ det är tur att han älskar mig så mycket ♥ för det gör inte ens jag när jag håller på,usch vad jag tycker det är bedrövligt.......
 
Nåja,nu är det dags att jobba lite :-)
Ha det bäst...Muuuuuuu!
 
 
Lotta
 
 

Kommentera här: