0

You can leave your hat on

Strålande torsdag,har fått en varm kram av min fina vän Anna R som kom förbi jobbet och den lever jag på tills jag kommer hem och får kela med gubben ♥
 
Jag var precis nere på Ica och handlade,bla ett paket hygienartikel som jag givetvis tappade när jag skulle lägga upp det på bandet och det föll precis bakom skon på kvinnan framför mig i kön,jag försöker laborera upp asken utan att hon skulle trampa på den,men jag misslyckas fatalt och hon sparkar undan den i stället utan att veta såklart,där springer jag och jagar en liten ljusgrön ask i kön på Ica som far fram och tillbaka av mina fumliga fingrar,men till slut får jag fatt i den lilla rackaren,bara för att tappa ner plastkassen på golvet i stället...jag blir så trött på allt merjobb jag ställer till för mig själv hela tiden...konstigt man äter piller hahahahahaha.
 
Nåväl,jag mår strålande,har påbörjat en snällare kost och känner mig både piggare och lite lättare,tänk att man ska behöva leta med kompass efter troskanten under magen innan man tar tag i saker...*himlar*
 
Titeln på detta inlägg baseras på låten jag hörde på radion precis :-) men snart kan du lämna din hatt av istället och njuta av sol,värme och annat som spirar.
 
Varm kram och puss till er alla fantastiska människor  
 
 
 

Kommentera här: