0

Övermogen,men inte mogen!

Godmorgon kära ni :-)
 
Då var det fredag igen,en hyfsat lugn och skön morgon med en kramig son och hund,en trött gubbe och en halvfigur med blont hår som borstar det frenetiskt eftersom det blivit så långt :-)
 
Tog en skön promenad till jobbet och möttes av nybryggt kaffe,fredagar är rätt lugna på jobbet och man hinner med en himla massa kvalitetstid med kollegorna,det gillar jag ♥
 
I morgon har vi bjudit hem goda vänner på middag,jag har känt Linda och Håkan sen våra döttrar gick hos dagmamma tillsammans och sen har vi hållt kontakten efter det,goa människor ♥
 
Nästa helg ska jag och Lilla C gå på bio och mysa och nu när våren står för dörren mår jag bättre än på mycket länge och har ork och energi att umgås med de som ger mig det tillbaka.
 
Jag fyllde 47 härförleden och då rasslade det till i kroppen och jag blev helt plötsligt vuxen och gör kloka val,jag blev mogen....nu ska vi förstås inte överdriva :-)
 
Jag fes häromdagen på öppen gata och skyllde på hunden,inte så moget kanske,men den dagen jag blir mogen så får ni gärna hojta till så ska vi ändra på det igen......Övermogen kanske,men inte mogen :-)
 
Ha en härlig fredag   
 
 
 
 

Kommentera här: