2

När ett glas rosé är ok en måndag

Jag sitter på balkongen ensam med min vovve nedanför mig,jag har såhär på en måndag ett glas rosé framför mig och vi har  varit vid havet på ett kvällsdopp,grillat och snackat med grannarna och så har jag fått lite bilder från i lördags skickade till mig 💕

 
Jag känner mig lite ensam då mitt hjärta är fyllt till bristningsgränsen men nästan ingen kan förstå varför.
 
När jag tog min flicka i mina armar i lördags bröt jag ihop och grät förtvivlat och då sa hon att jag inte skulle gråta utan vara glad ❤️ jag grät ju för att jag var glad,lycklig,lättad och allt möjligt på samma gång 😊
 
Jag ska gå och lägga mig om en liten stund och önskar er alla en fin kväll 
 
Kram
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️❤️
Lotta

2 Anonym:

skriven

Jodå Lotta, det finns vissa som förstår varför ditt hjärta svämmar över och varför du är så lycklig. Du är så väl värd all lycka i världen..... Jag är så glad för din skull. 💕

Svar: Tack June 💕
Lotta

Kommentera här: