0

Annandag midsommar

Underbart trevligt och intensivt sen i Torsdags,i dag åkte de hem efter några dagars midsommarfirande❤️


Midsommarafton bjöd på traditionellt midsommarfirande med traktorsläp,Porslinskrossning,dans runt stången,tombola mm mm och jag träffade en hel hög med människor jag känner.

Vi hade cyklat dit och hade med oss lite gott att dricka och så tog vi fika på plats.Väl hemma igen blev det midsommarmat av alla dess slag😊

I går var vi en sväng till havet så Ulrika fick doppa tårna och sen cyklade vi ut till exmaken och hans Pernilla och lekte lite och snackade goja innan vi cyklade hem och grillade, så skönt att kunna umgås med Magnus och även för att han och min kusin Tomas faktiskt har känt varandra i massor av år och att även Pernilla är ok med det känns kanon och inget jag tar för givet.

För mig är det idag Annandag midsommar och nu ska jag fortsätta njuta av sol och vind. Kramar till er alla 💕🌸

Kommentera här: