0

Vad blir det?

I eftermiddag efter jobbet så ska jag upp till Helsingborg där min dotter Nikki och hennes Isa ska bjuda på pizza och berätta om huruvida det ligger en liten kille eller tjej i magen,de är nämligen iväg och gör ultraljud just nu och jag kan knappt vänta tills jag får veta.
 
I går kom min kusin Tomas och hans Ulrika ner en sväng till med sin husbil och ställde den hos Magnus,vi blev ditbjudna på grille och det var hur trevligt som helst,Peter skulle jobba och fick sticka tidigt,jag stannade någon timme till och åkte sen hemåt eftersom jag jobbar idag.
 
Vi får se hur länge de stannar i Vellinge innan de åker vidare mot Österlen :-)
 
I morse vaknade jag en halvtimme före klockan ringde och jag var så kissnödig att det inte ens gått att somna om så jag gick upp och sen ut med Affe och kastade boll och lekte,sen var klockan fortfarande jättetidigt så jag gjorde en ansiktsmask och duschade länge och drack kaffe och det var fortfarande inte dags att åka till jobbet...så jag tog ut Affe en sväng till :-) att sitta ner och göra ingenting är jag sämst i världen på har jag märkt och jag kan inte ens minnas när jag såg på TV senast,jag njuter på vår balkong och läser och skriver och lyssnar på Sommar i P1
 
Nä,nu ska jag göra Vellinge Kommun en tjänst och gå på damernas och sen fortsätta jobba eftersom fikarasten är slut.....:-)
 
Ha en fin dag kära ni!
 
 

Kommentera här: