0

The chosen one!

Jag ska erkänna en sak,ibland så tycker jag rysligt synd om mig själv,jag känner mig bortglömd och bortvald och det finns ingen hejd på allt elände 😆 men så kommer ljusglimtarna,härom veckan ringde det på dörren och utanför stod Lilla C med sitt barnbarn och med en liten gåva till mig som hon sett när hon var på semester och genast kommit att tänka på mig 🌸 eller nu i veckan så kom det ett sms på morgonen från min kollega Emelie att det låg något utanför dörren,hon hade handlat frukostbullar till oss och godis till Affe,bara för att ❤️

I morse låg en fin text från Anna-Karin väntandes när jag vaknade och jag inser ju att det egentligen inte är ett dugg synd om mig 😊 min älskade vän som är sjuk hör av sig när hon orkar och jag är tacksam för varje gång hon tar sig den tiden.

Idag verkar det äntligen som om solen ska orka titta fram men helt ärligt har jag inte känt samma press som jag brukar över vädret,de här första dagarna av min semester har jag sovit och sovit,både på morgonen och vid middagstid och i går hade Peter fixat varsin god räkmacka till oss medan jag slumrade i soffan.
Jag har definitivt behövt att vila,min kropp har ångat på i evigheter och nu har jag lyssnat ☺️

Mina fina läsare och vänner,jag känner mig stolt över att ni är med mig,jag har faktiskt läsare över hela världen nu och det är spännande.

Nu så ska jag dricka en god kopp kaffe innan jag eventuellt går och lägger mig igen 😆

Vad ska du hitta på idag? Skiner solen hos dig?

Varm kram från Moi 💕

Skriv inläggstext 

Wherever you go,go with all your heart 💕

Kommentera här: