0

Relationsexperten

Jag sitter på balkongen,min älskade har somnat i soffan och jag har precis rastat vovven,vi körde ner till havet i Höllviken i kväll och där är så ljummet i vattnet att man aldrig vill gå upp 😊


I kväll saknar jag min bästa vän från Växjö,vi gled isär för ett tag sen jag lägger ingen skuld på någon av oss,livet kom emellan så som det gjorde när jag flyttade till Skåne för 29 år sen.

Det är lite spännande hur man kan växa upp med människor, glida isär och sen växa ihop igen ❤️

På tv:n sjunger Shania Twain " You're still the one " lite som i livet...vad som än sker så är vissa människor liksom kvar i varje andetag och tanke.

Jag önskar just dig en fin kväll,var rädd om dem du vill behålla i ditt liv,räkna inte med att de stannar kvar om du inte underhåller er relation ❤️
Med vänlig hälsning, relationsexperten Lotta 😁

Kommentera här: