2

Nerver och lycka

I dag är dagen då min älskade vän åter ska genomgå en enormt stor operation och jag är självklart nervös men någonstans inom mig så vet jag att det bara finns ett alternativ i världen och det är att återställa henne och göra henne bra igen så att hon åter orkar förgylla mitt och så många andras liv på sitt underbara,roliga och speciella sätt dag ut och dag in ♥
 
Jag ska försöka att skingra tankarna så därför kommer jag sluta tidigare i dag och så sticker vi till Österlen för att äta god middag med nära och kära därnere,det behöver jag mer än någonsin idag ♥
 
Jag är lite tom på energi just nu och semester påkallar min uppmärksamhet,men snart är det min tur,bara nästa vecka också och sen så ska här laddas energi och träffa härliga människor och annat kul.
 
Det blev inget resultat på könet på bebisen igår,det lilla livet ville absolut inte visa sig,så det blir ett nytt försök på fredag igen....hoppas på bättre tur då,men för övrigt var det en praktbebis,allt var perfekt och Nikki är så noga med att ta hand om sig själv så att hon är i topptrim och så även bebisen...min lilla fis därinne ♥
 
Ser ni hur h*n suger på lila tummen? och den lilla knoppen till näsa,jag själv tror att det är en pojke...vad tror du? Jag är helt och fullständigt förälskad i detta lilla liv som kommer vara en del av mig för alltid. Mitt första barnbarn,så älskad och efterlängtad redan ♥♥♥
 
Varm kram till dig från mig....Mormor Lotta :-)
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Det e ju en liten fin kille😜
All lycka till både med barnbarn o bästa vän 🍀🌷

Svar: Tack 😘
Lotta

2 Anonym:

skriven

Det är helt klart en go liten tjej därinne. 🎀🎈🚼🍼

Svar: Njaeeee ☺️
Lotta

Kommentera här: