0

Middag,dop,skidor och HTG!

Godmorgon,godmiddag och godkväll beroende på när du läser :-)
Måndag morgon och det har varit en långledig helg med början Torsdag kväll med middag hos Anderssons,vovvarna busade och hade jättekul och vi åt gott och flabbade.
 
Fredag var lugn,jag kollade skidor och på eftermiddagen åkte vi ut till skogen med Affe och hämtade sen sushi i Malmö innan vi åkte hemåt och höll kväll.
 
Lördagen gick åt att sjunga på dop,lilla Lykke döptes och jag var rysligt nervös,mer än normalt faktiskt,jag tror det beror på att det var en sådan viktig dag för min vän Anna och hennes familj och att sjunga inför 1000 personer som dansar har jag inga problem med,men att stå inför 50 pers som sitter och tittar på mig är betydligt värre,jag darrade lite på rösten men det gick ändå väldigt bra.
God mat och tårta efteråt och på kvällen var jag helt slut och somnade gott på kvällen.
 
I går var det avslutning på Tour de Ski och jag blev så glad att vår Stina Nilsson kom trea,vilken tjej,henne vill jag se mycket mer utav i framtiden,vår nya Kalla :-)
Jag lagade en god kycklingrätt till oss och Tilda kom hem från sin mamma och var trött och gosig :-)
Liam åkte hem till sin pappa och Affe såg något förvirrad ut,en gick och en kom hihihihi.
 
Nu är jag på jobbet och njuter av närvaron av mina kollegor,dessutom efter veckor av separationsångest så börjar ÄNTLIGEN Hem till gården igen :-)
Jag önskar er en jättefin dag :-)
 
Kram Lotta
 
 

Kommentera här: