0

Båda sidor!

I've looked at life from both sides now
From win and lose and still somehow
It's life's illusions I recall
I really don't know life at all

I've looked at life from both sides now 
From up and down, and still somehow 
It's life's illusions I recall 
I really don't know life at all
 
Från kvart över rövhålet till dessa vackra rader,texten kommer från Joni Mitchells Both sides now och lyssna gärna på hela och ta till dig texten,med öppna eller slutna ögon kan kvitta,men någon av raderna kommer slå dig med tanken....det handlar ju om mig!
 
Att ha levt med både massor av glädje,smärta,sorg och lycka gör att jag ödmjukt betraktar mig som erfaren,erfaren nog att säga att det kan bara bli som du vill den dagen du bestämmer att det ska bli så.
Låt ingen ta någon känsla ifrån dig,hur liten eller stor den är för dig,du ÄGER dina känslor och ingen ska eller kan döma dig förrän den dagen de trampat i dina spår och upplevt allt du gjort,fällt de tårar du fällt och hört dina förtvivlade hjärtslag och om de inte kunde guida dig eller hjälpa dig då så ska fan ingen komma i efterhand och peka finger,du är för bra för det och jag önskar att någon kunde sagt det till mig för längesedan.
 
Vilka beslut du må ha valt och nu lever med,så gjorde du vad du trodde var rätt vid det tillfället och med detta sagt så önskar jag dig en strålande dag,kväll och helg ♥
 
Lotta

Kommentera här: