2

Tacksam!

Jag är tacksam för att jag inte hade cancer i brösten
Jag är tacksam att fel man hade vett att lämna mig så rätt man fick plats i mitt liv.
Jag är tacksam för de vänner som inte lämnade min sida eller dömde mig när min mamma blev så sjuk och senare gick bort,trots att de visste all bakgrund
Jag är tacksam för samma vänner som visade vad lojalitet är och att även i tuffa tider så stöttar man och umgås inte bara när livet är kul och enkelt.
Jag är tacksam för att jag lämnade det utrymmet till dem som är viktigast.
Jag är tacksam för Peter som inte vikt en tum från min sida under några omständigheter,jag är tacksam för hans ärlighet och enorma kärlek,jag är tacksam för den trygghet han skänker mig och de skratt vi delar ♥
Jag är tacksam för Magnus som är världens bästa Pappa till våra barn och vän
Jag är tacksam för Pernilla som tar sig tid för min son när han är hos Pappa
Jag är tacksam för Pernilla för att hon fått Magnus att bli lycklig igen.
Jag är tacksam för de rätta sidor människor visar upp,det innebär att jag inte behöver lägga mer tid på dem ifall de bara tar energi.
Jag är tacksam för mina kollegor som varje dag får mig skratta och känna mig uppskattad.
Jag är tacksam för den lille hårige killen som kom in i mitt liv förra våren och skänker mig så mycket glädje
Jag är tacksam att jag kan ge Taktil stimulering och få andra att må bra
Jag är tacksam för att vi ska på konsert på Lördag med goda vänner
Jag är tacksam för att jag har sunt förnuft,ett stort hjärta och empati
Jag är tacksam för att jag är medveten om mina fel och brister 
Jag är tacksam för att jag är stark
Jag är tacksam för alla de bakslag jag haft som gjort mig till en annan och förhoppningsvis bättre person idag
Jag är tacksam för att jag förvaltar mina vänner väl
Jag är tacksam för min integritet och min förmåga att lyssna och aldrig förråda ett förtroende.
Jag är tacksam för att jag älskar och blir älskad.
Jag är tacksam för min humor...DEN har givit mig många roliga stunder :-)
Jag är tacksam för att jag kan uttrycka mig i text när orden fastnat inombords.
Jag är tacksam för att jag är storsint och inte långsint.
Jag är oändligt tacksam för mina barn och mitt barnbarn ♥♥
 
Jag är tacksam....Tack ♥
 
Lotta
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Så fint skriver, Lotta. Väntar ni ff på rastplatsen😜 Kramkram 💖

Svar: Japp,blåser kallt satan 😆😆
Lotta

2 Anonym:

skriven

Fint skrivet lotta❤ Kram på dig

Svar: Tack snälla ❤
Lotta

Kommentera här: