1

Förkylning,födelsedag och övrigt

I måndags blev jag däckad,feber och med en trötthet som överväldigade mig,bara att gå hem och ta ett beslut att bli hemma resten av veckan och kurera mig. Jag fyllde år på alla ❤ dag,som alla andra år 😆och jag blev uppvaktad och ihågkommen fast var inte pigg nog att orka fira nämnvärt,vi åt kladdkaka med grädde efter maten och jag fick finbesök av två älskade vänner ❤


Helgen har gått i skidornas tecken och nu känner jag mig redo att jobba igen i morgon,jag känner att jag lite grann står i ett vägskäl och jag har viktiga beslut att ta.

Att slänga mig ut och förändra saker kan vara läskigt men också precis vad jag behöver för att komma vidare och kunna förvalta det absolut bästa i mig. 

I går fick Lilla C sin andra (födelsedagspresent) bio med fika och vi såg Fifty Shades darker och den var klart sevärd,men jag kan se en film om ett tandlöst troll och ändå ha roligt,Lilla C är onekligen min absolut bästa vän i livet och hennes förmåga att se det absolut bästa i mig,att se mig överhuvudtaget är en gåva,nästa år har vi varit vänner i 30 år och utan henne hade jag varit väldigt vilsen ❤

Min darling har pysslat om mig när jag varit sjuk och ja Peter också 🤣🤣🤣
Liam har hjälpt mig laga mat och har varit så go som bara han kan vara .

Livet är rätt gott ändå och bara jag kan ändra på det som känts tungt. 

Kram alla fina ❤

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Duktig liten killa du har.

Svar: Liten och liten 😂 men duktig 👍
Lotta

Kommentera här: