0

De band som binder mig!

Jag har haft en helmysig helg,i Lördags var vi och lyssnade på Magnus Carlson (Weeping willows) på KB med Janne och Ingela,innan dess åt vi på Scania Bar Mat & Tequila god mat,bra priser och väldans gott,minus var dock den trånga lokalen och mängden med folk som vällde in,ett stort plus är att de samarbetar med KB och därför får man gå in via restaurangen.
Magnus Carlson var underbar,musikerna var outstanding,trummisen gav mig rysningar så bra han var.
Tyvärr väldans mycket sorl från de som satt i baren och snackade och vi stod lite långt bak så när Magnus pratade så missade vi en del tyvärr, men på det stora hela en härlig kväll med goa människor 
 
Jag valde att köra eftersom det är så himla skönt att kunna ta sig hem när man vill och vi hittade parkering precis bredvid KB :-)
 
I går Söndag var det mycket skid VM för min del och mycket vila för Peter eftersom han jobbar många nätter i rad nu.
Sen kom barnen hem och jag såg på Bachelor med Lilla C på sms under tiden...precis som vanligt :-)
 
I dag fyller Affe 1 år och han fick en smarrig köttbullemacka som extra frukost såklart och han är underbar denna skatt och vi älskar honom så mycket allihop,han och Peter har fått ett speciellt band och kan knappt vara ifrån varandra längre och de håller alltid tass...så söta hihi ♥
 
Magnsu sjöng en av mina favoritlåtar från programmet "Så mycket bättre" nämligen De band som binder mig och jag bara njöt.
 
I dag är jag på ett synnerligt bra humör och har bestämt mig för att fortsätta vara det och jag önskar er alla detsamma. Varma kramar till er alla ♥
 
Lotta
 
 
 
 

Kommentera här: