0

And the winner is........

I natt har jag sovit som en stock,jag vaknade som vanligt vid 06.00 men kände för en gångs skull att jag kunnat stänga av alarmet och sovit lite till,jag drömde värsta filmmanuset i natt och jag har ingen aning vilka människorna är,jag kan inte relatera till händelsen,men jag hade fullt upp hela natten med att medla.
Parbyten och lägenhetsbyten och barnbyten i olka familjlekonstellationer var i alla fall storyn....OM jag bara kunde begripa var jag får allt ifrån,inte konstigt jag är trött när jag vaknar :-)
 
Jag är på topp,det har hänt små skillnader i mitt liv (tack älskling) som gör att jag har ett helt annat fokus,en helt annan mentalitet och ett helt annat tålamod,jag känner mig urstark och mitt trötta,irriterade jag känns som ett minne blott.
 
Jag hoppas jag kan förmedla den känslan till dig tusenfalt ♥
 
 
 
 

Kommentera här: