0

Stillsam jul

I år blev det en stillsam jul i ordets alla bemärkelse och precis som vi ville ha det,bara jag,Peter och Liam,saknades gjorde Tilda men hon firar hos sin Mamma i år.
Vi gick i myskläder hela dagen,körde upp till skogen med Affe i hällregn och sen kaffe,glögg och tilltugg till Kalle.
Julklappsutdelning,filmmys,en powernap,julbord och sen ännu mer film innan dagen var över ❄️🎅🏻
På lillejul var vi hos Nikki,Isa och Disa och bytte julklappar och drack kaffe och åt nybakade lussebullar,innan dess var vi inom ett stort köpcentrum där jag fick ett infall och fick manikyr 💅🏼 en liten glad asiatisk kille tog sig an mina korvfingrar med entusiasm och glatt och falsk nynnandes till Ed Sheeran och resultatet blev kanon 👍🏻
Nu är vi hemma ett par dagar och Peter jobbar natt och sen på Onsdag kväll sticker vi fyra norröver mot snö och människor vi älskar ♥️❄️♥️❄️
Detta får väl bli en form av nyårskrönika då där jag önskar dig det bästa av 2017 sista dagar och ett nytt spännande 2018.
Mitt 2017 var svajigt men slutade med det bästa....ett barnbarn 💞💗💖💕och det sämsta,en vänskap som visade sig vara enbart på ett håll💔 jag ger nu upp efter måååånga försök.
MEN 😊 jag har blivit mormor och den kärleken övervinner alla övriga ledsamheter 
Det får mig också bara att uppskatta mina andra vänner så mycket mer och bl.a. så ska jag snart få pussa på min goaste Annicka ♥️♥️♥️♥️♥️
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe,njuta av stillheten och älska dem som älskar mig. Varmaste kramen till er alla 

(null)
I skogen i hällregn


(null)
Liten Disafis med Bosse som beskyddar


(null)
En kvällspromenad på lillejulafton


(null)
Min första julklapp från Disa 💕


(null)

(null)

(null)
Mitt armband och berlocker jag fick av Peter i julklapp plus mina målade naglar 😄




Kommentera här: