0

Klockan 19.20

Jag är så förväntansfull så jag vaknade 05.00 och klev upp,Affe slängde ett getöga på mig och undrade vad som hänt med hans rutinbundne matte? Uppe och stöka som en gammal toka på morgonkvisten innan ens gryningen fått på sig morgonskruden.
Ut med hundkraken som snabbt piggnade till efter sin frukost och sen sparkade vi boll på gräsplanen 😊
I går klädde vi granen allihopa och lyssnade på julmusik och hade jättemysigt,lite paket är inköpta för Disas första Vellingebesök och även mammorna ska få en liten grej.
Lilla C var och lämnade ett paket tidigare i veckan så den ska också få öppnas i dag 😁
Ni som själva har barnbarn har säkert full förståelse för min för tillfället hysteriska uppenbarelse,ni som känner mig och trots allt tycker om mig räknar jag kallt med att ni har överseende....ni vet ju hur jag kan bli 😜
Jag är så otroligt lycklig och som jag skrev i ett tidigare inlägg så har ett lugn lagt sig över mig och inte mycket kan rubba mig nu ♥️♥️♥️
Stackars Peter fick snabbt hänga med i svängarna,från att ha levt med en klimakteriekosssa fram till söndagen 3/12 19.19 fick han 19.20 en kärleksfull,lugn och sansad mormor vid sin sida som log ljuvt,hade överseende med allt och som började sprida kanelbulledoft i hela huset 😇
På torsdag nästa vecka börjar jag på min nya arbetsplats och jag är redo ☺️
I helgen har vi inga planer alls,utan jag ska sticka strumpor,sätta upp oss på ett seniorboende i krokarna och så ska jag sova middag,som alla andra mormödrar 😋👵🏼 fast tvärtom 🤣🤣Jag ska lära Disa alla hyss jag kan ♥️ 
Ha en underbar fredag för DET ska jag ha 😊

Kommentera här: