0

God Jul

Vet ni,2017 blev året då jag fann många egenskaper hos mig som jag är stolt över 😁
Jag har varit en god vän,en ärlig vän som försökt och försökt men till slut fick göra ett val,jag har bytt jobb,jag har framför allt blivit mormor ♥️
Jag har svalt en sjuhelvetes massa stolthet men även sagt ifrån på skarpen när mina krafter tagit slut.
Jag var nära den berömda väggen men bestämde mig med hjälp från Peter att inte hamna där,väggen revs och jag stärktes.
Jag har fantastiska kollegor och de få nära vänner jag har är underbara.
Jag har på nära håll upplevt oförskämdheter,jag har tagit ställning,jag har följt en cancersjuk nära vän på hennes resa och fått omvärderat massor tack vare det. Den styrkan min vän besitter är magisk,det ska inte gå,hon finns där för mig om jag behöver henne,det är en enorm trygghet ♥️
Jag älskar och blir älskad,min lilla familj betyder allt.
Mitt 2017 kommer avslutas på snötäckt mark med människor jag älskar och när jag skriker Gott Nytt År till ett underbart landskap och lyssnanden öron så hoppas jag du hör mig och följer mig även 2018.
Tack för mig,var rädd om dig och de dina. Ta inte dina vänner för givet,prioritera dem så gör du skillnad.
Varmaste Kramen från mig och min familj 
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera här: