0

Nu är det klippt!

Eller snart i alla fall...ikväll ska jag till världens bästa frissa och klippa av mig den stora,tjocka,höga och breda kalufsen,jag VEEEET att jag inte ska klaga på att jag har så mycket hår,men det är inte alltid kul,jag klipper mig och får till världens snyggaste frisyr och 3 veckor senare är allt på väg ut igen och så blir jag äckligt varm och måste sätta upp det hela tiden så jag inte får värmeslag.
Jovisst kan jag klippa av det men jag passar verkligen inte kort hår,kan jag bara sätta upp det så är det skönt i alla fall.
 
Emelie skrattade rått åt mig när jag häromdagen kom med TVÅ tofsar,en uppe på hjässan och en bak i nacken och jag fick väl hålla med om att jag såg ut som en 5 åring som försökt sig på att vara trendig,men vad tusan ska jag göra?
Jo,klippa mig :-) och jag lovar att visa bild :-)
 
På fredag drar vi iväg jag och Lilla C,det ska bli strålande sensommarväder och vi kommer befinna oss vid havet i 3 dagar :-) vi har inga större planer mer än att köra genom Växjö,förbi min mormors grav i Norrhult och sen vidare till destinationen Oskarshamn.
 
Allt är betalt och klart så nu ska vi bara äta gott och strosa i vår takt när vi kommer dit.
Här ska vi bo :-)
 
 
Kommer kännas konstigt att lämna alla hemma och i synnerhet att Peter får äran att ta hand om min son hela helgen,men Liam och Peter är polare och kommer trivas som fisken i vattnet utan tjatiga och pussnödiga mamma,Affe däremot kommer nog sakna sin köttbullematte,ingen kommer att tänka på att han ska få köttbullar,åtminstone inte så ofta som jag tycker....han är ju så söt ♥
 
Nä nu så ska jag förtjäna mitt leverbröd igen och så återkommer jag med bild :-)
 
Ha en fin dag!
 
Lotta

Kommentera här: