0

Med hjärtat fyllt av ljus

I dag hade jag en dejt med min älskade vän som är sjuk,vi åt frukost tillsammans på ett fik i byn och jag skrattade och fällde en liten tår i en salig röra,mitt hjärta fylldes med så mycket kärlek och stolthet över denna fantastiska kvinna som alltid lyckas säga de rätta orden som borrar sig djupt in i hjärtat och stannar kvar ❤️


Lite senare idag kom Nikki och Isa ner till oss och vi åt lunch ihop i byn och drack kaffe hemma hos oss sen,snackade ett gott tag och jag älskade varje sekund ❤️

Hon går snart in i 7:e månaden och är så liten och nätt ännu,det är liksom ett skimmer över de bägge två och de kommer bli världens finaste mammor när det är dags för lillan att göra entré 😊

I dag har varit en boost för hjärta och själ och dennna dagen kommer jag njuta av länge.

Varm kram till er alla 💕💕💕💕

Kommentera här: