0

Intensivt och underbart

En underbart intensiv söndag börjar lunka mot kväll jag och dottern var på en jättestor loppis i morse man kom dit men knappt ut eftersom bilarna var parkerade hur som helst längs en smal väg,riktig kalabalik 😟


Vi åkte vidare till Vellingeblomman och avslutade dagen hemma hos mig med kaffe och kaka som hon hade med sig,det var en god kaka som blev bakad till babyshowern som hennes vänner överraskade henne med igår 😁

En stund efter Nikki åkt hem var det dags att köra och ta en fika med min goa kompis Lizette även kallad Nisse på Hallongården utanför Vellinge,alltid mysigt att ses och vi har alltid mycket att flabba om och hon är alltid lika nyfiken och vill veta allt som hänt sen sist och hon har även full koll på vad som behöver uppdateras sen sist 😁 goa Lizette som jag känt i 28 år och som fortfarande är det goaste som finns....och vacker.....egentligen gillar jag henne inget vidare 😆dessutom är jag gudmor till hennes yngste son Jonathan ❤️

Helgen har varit intensiv och superhärlig och jag har fått träffa många fina nära hjärtat personer ❤️ TACK!

Kommentera här: