1

I den stora vänskapens famn

Tack för all respons i går,de sms och meddelanden jag fick igår efter mitt blogginlägg värmde mitt hjärta,jag har inte riktigt förstått allt ännu,men jag mår så väldigt mycket bättre och NI gör det bättte bara genom att höra av er ❤️


Idag har jag suttit ute och sitter ännu ute i solen hela dagen,med ett par avbrott för inköp och tandläkarbesök och jag har verkligen behövt dessa värmande strålar denna sista semestervecka som avslutas på bästa möjliga sätt med 45 års fest och Annicka på helgvisit ❤️ jag är så förälskad i mina fina och goa vänner så det är löjligt 😊

I den stora lyckans famn vilar jag lugnt och rofyllt ❤️ jag önskar dig detsamma ☺️

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Alltså sån fin bränna du har- du är nog den enda denna sommar🤣💕

Svar: Tackar 🤣💕
Lotta

Kommentera här: