3

Återhämtning

Alltså det här med bebisar!
 
Min kollega och vän Paula blev mormor för andra gången nu i morse,en pojke som vägde nästan 4 kilo och var 52 lång(kort) allt gick bra och han flög ut (bokstavligen) på en krystvärk :-)
 
Nu längtar jag ännu mer till Nikki ska baka klart lillan så hon kan komma ut nångång,hon är nu i vecka 26 och ser i dag ut såhär 
 
 
Så vackert gravid var jag aldrig,jag såg ut som en elefant man pressat ner en medicinboll i och i synnerhet när jag väntade Liam :-)
 
Hon har ätit sunt och går långa promander och har bara gått upp några få kilon,jag flyttade soffan till kylen i köket och där blev jag liggandes så fort jag fick ett plus på stickan....typ ;-)
 
Jag är glad att hon tagit så väl hand om sig och lillan och det kommer hon ha igen vid återhämtningen,även om det inte är det viktigaste såklart,så är det jobbigt nog med att få rätt på alla hormoner utan att man ska släpa på en massa kilon också,jag vet med facit i hand att jag skulle gjort som Nikki ♥
 
Nu är det dags för min återhämtning.....att gå tillbaka till kylen och hämta tillbaka min dricka :-)
 
Ha en finfin dag alla goa läsare :-)
 
Kramen 
 
 

Kommentarer:

1 Lillemmish- mode - inspo :

skriven

vilken fin bild =)

ha en bra torsdag
kramizzz

Svar: Tack snälla 😊 detsamma till dig
Lotta

2 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

skriven

Åh så spännande! :)

Svar: Ja verkligen 😍
Lotta

3 June:

skriven

Så fin liten mage..... 😊

Svar: Visst är den 😘
Lotta

Kommentera här: