0

Förnöjd

Jag vaknade otroligt utsövd och utvilad i morse,gick till och med upp innan klockan ringde,hade en glad vovve med viftande svans som liksom ledde mig ut i köket och matskålen :-)
 
Fick i och med det tid att gå en längre promenad med Affe innan ungarna skulle upp och allt skulle sparkas i gång,jag känner mig nöjd med min morgon.
 
Till helgen är det valborg och vi får se vad vi hittar på,det där med att stå vid en eld och frysa har jag vuxit ifrån,jag sitter gärna hemma och kuckilurar varje dag i veckan med en bra film och en hand att hålla under filten ♥
 
Jag är rätt förnöjd med vardagens lunk,jag kan bli lite rastlös emellanåt  och då får jag ett ryck och går ut och kastar boll med Affe och så är jag nöjd igen,den kraken är perfekt att ha hemma när det kryper i kroppen,så är han vältränad också :-)
 
Nu ska jag ta tag i min arbetsdag och önska dig en finfin dag ♥
 
Lotta
 
Min vackre prins 
 
 
Peter fotade mig i går kväll,rund och go om kinderna ( jag alltså) :-)
 
Man har inte roligare än vad man gör sig 
 
 

Kommentera här: