0

Hej Snippan!

 
Godmorgon kära du!
Jag hoppas du haft en fin helg och att du är utvilad och redo för en ny vecka :-)
Jag har skaffat ett Instagramkonto till Affe (affejaktlabrador)och kan äntligen få utlopp för alla pratbubblor jag ser när jag tittar på honom och alla hans uttryck,jag kan skratta hysteriskt åt alla hans upptåg och jag kan riktigt föreställa mig vad han tänker,hans busiga blick när han har jävelskap på gång och den skamsna blicken han ger husse när han varit "slyngel" sen tittar han på mig med en förtvivlad blick,suckar djupt och verkar söka sympati hos mig ♥
Jag är djupt förälskad i min vovve och hela familjen älskar honom,hans morgonuppgift 6.30 vardagsmorgnar är att väcka barnen och det tar han på stort ansvar,det pussas och buffas och hämtas slemmiga leksaker som han släppper i ansiktet på dem och av någon anledning vaknar de med ett leende till skillnad från när jag försöker göra samma sak ;-)
 
När husse kom hem i morse efter att ha jobbat natt,blev han så glad så han halkade och snubblade :-)
Han är verkligen vår kille ♥
 
Annars har jag varit lugn och fin tycker jag,inga större bravader,men nu i morse flög det ut en kråka då jag såg att min kollega Sofie hade en likadan necessär från Apoteket som jag i sin väska,till saken hör att den heter "Snippan" och jag utbrister glatt...Men Sofie,du har en likadan snippa som jag!!
 
Utöver det har tungan varit i rätt mun och jag har sovit gott,nu önskar jag dig en underbar dag och så vill jag gratulera Annika på 46 årsdagen :-) Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: