0

Men säg det då!!

Precis hemkommen från Willys och där hörde jag ett roligt samtal mellan ett äkta par i 65 års åldern,kvinnan gick före med lappen i högsta hugg och maken bakefter körandes kundvagnen,kvinnan pekade på vad som skulle läggas i vagnen och mannen plockade,jag hör hur hon säger att han ska ta en vara med röd text på,den här? Säger mannen,näää med röd text,den här? Säger han han åter och hon säger mellan tänderna NÄÄ RÖD TEXT,han tar ännu en gång fel och jag är osäker på om han jävlas med henne eller inte,men va fan kan du inte lyssna på vad jag säger till dig säger kvinnan med lite högre röst och tar själv varan med röd text på och håller fram den mitt i nyllet på honom och när maken muttrandes säger: men säg det då,så trodde jag att kvinnan skulle slå honom med yoghurten :-)

Jag tog min yoghurt med röd text på Och gick vidare och hoppas att äktenskapet är starkt....för hans eget bästa :-)

I kväll kommer min goa kompis Annicka på pyjamasparty och i morgon fyller Lilla C en stor fet nolla och det ska vi fira ☺️

Kram på er

Kommentera här: