0

Broke Away!

På Söndag fyller min förstfödda 23 år,lika gammal som jag var när jag fick henne,den dagen glömmer jag aldrig,den dagen mötte jag min största kärlek,den dagen mötte jag min framtid och allt landade så självklart,allt runtomkring oss var ett kaos,men vi levde i vår lilla bubbla och med hennes lilla hallonröda mun och arga veck i pannan så tog hon mitt hjärta och höll det så hårt att det nästan slutade slå.
 
Vi hade det tufft mellan varven,vi förlitade oss på varandra innan vi mötte Magnus och blev en familj,jag var ung men gjorde mitt allra bästa med de förutsättningarna jag haft och mallen jag fått att följa som föräldrar var en mall jag lovade mig själv att aldrig följa......det löftet bröt jag.
 
En låt som blev"vår" låt är denna, Broke Away med Wet wet wet,varje kväll när Nikki hade lite svårt att somna så satte jag på den här låten och jag dansade sakta ända tills hon somnade mot mitt bröst,mitt hjärta höll på att brista varje gång jag misslyckades som Mamma eller orken tröt,att älska så enormt mycket tar på krafterna,låter säkert heldumt,men så var det i alla fall,man vill skydda och vakta och vara allt det där som är det bästa för ens barn...hela tiden.
 
Nikki Linda Andréa även om du just nu har tagit att stort kliv i livet utan mig så finns du i mina tankar hela tiden och jag hoppas du känner när jag saknar dig som mest,jag hoppas även du kan känna min starka kärlek ♥
 
Jag önskar dig en underbar födelsedag.
Jag älskar dig ♥♥
 
Mamma
 
 

Kommentera här: