0

Julskyltning i byn

På Söndag är det julskyltning i byn och jag kommer stå i en bod med ett par kollegor och deltagare och sälja lotter,vi har finfina priser från generösa sponsorer så kom ner och hoppas på turen :-)
 
Det är något speciellt med julskyltning och det brukar vara startskottet för min julkänsla,i år blir det vår första egna jul,min och Peters,jag har fått äran att fira med Magnus familj i alla år även sedan vi skildes men i år av olika anledningar så kände jag att det är dags för oss att skapa egna traditioner.
 
Det har varit en intensiv höst med mycket runtomkring mig och jag ljuger om jag säger att jag inte är trött,jag är trött men det har varit värt alla sömnlösa nätter och flertaliga möten varje månad,allt blev till det bästa och någongång får jag kanske mer vila än jag bett om så jag är ödmjuk inför det faktum att jag har ett jobb jag älskar att gå till :-)
 
Mina kollegor är en enorm trygghet har jag märkt,jag saknar dem när jag varit ledig lite och jag älskar när vi alla är på plats,jag kan inte nog tacka dem för allt stöd jag fått och får i allt ♥
 
 
Med önskan om en fin dag // Lotta
 

Kommentera här: