0

Ett tekniskt under(not)

Godmorgon kära ni!
Ja då har jag ännu en gång konstaterat att jag ibland inte borde vara lös...igår skulle jag åka och hämta Tilda på fritids och då vi i morgon ska lämna bilen på verkstaden för att byta bromsbelägg så tyckte jag att jag hörde något,det skrapade till emellanåt och när jag släppte gas och sänkte ljudet på radion så försvann det,jag tänkte att det nog inte var så farligt ändå,så jag körde vidare och höjde ljudet på radion,då kom det igen,jag sänkte åter ljudet på radion och släppte gasen(fråga mig inte varför)....helt tyst,jag körde vidare och höjde åter ljudet.....ny låt på radio och inget ljud från bilen...smarte(jag) hade helt enkelt misstagit en ljudeffekt i låten för att komma ifrån bilen och när jag insåg detta så garvade jag så jag höll på att köra av vägen,så typiskt mig,så otroligt typiskt detta förvirrade fruntimmer att tycka hon är ett tekniskt under!
 
Jag berättade detta för Peter när jag kom hem och han virrade bara på huvudet och sa : Älskling! skriv nu inte om detta på bloggen....jodåsåatteh.......
 
 
 
 
 

Kommentera här: