0

Effektiva Ulla!

I går var jag galet effektiv,för det första var det fullt kaos på jobbet så fokus blev om än mera spetsat,vid 15.00 körde jag och Liam in till Malmö för ett utvecklingssamtal med hans mentor på skolan,när det var klart,kryssade jag mig igenom Malmös gator i rusningstrafik,mumma för någon med panikångest,men det gick ändå bra tycker jag,körde till fritids och hämtade Tilda,hem och gå ut med Affe en snabbis,insåg att ingen middag var förberedd och Peter sov inför sitt nattpass så ut igen och till Willys och handla,middagen var klar,serverad och uppäten innan klockan var 18.00....Wiiihaaaaa!
 
Somnade tidigt och har sovit sisådär i natt,vaknar ofta och tittar på klockan,vet inte varför egentligen,upp och fixade med alla morgonbestyr,inklusive en skitstörig slyngel till hund som är 9 månader och tonåring,tur han är så söt :-)
 
På jobbet är det ännu fler borta idag,dessa förkylningstider är underbart och det var bara till att andas djupt och kavla upp ärmarna,en ny fin dag är här och den är min att disponera :-)
 
Jag och Peter firar även 1 årig förlovningsdag i dag ♥
 
Ha nu en fin Tisdag :-)
 
Lotta

Kommentera här: