0

Han klappade mig på låret.

Tidig morgon innan ens Affe var vaken så blir jag väckt av att mitt ben rycks undan i sängen,Peter drar det till sig och börjar klappa mitt lår samtidigt som han säger....Såja,lille vän,såja,du är så fin så....ehhhh ok!
Antingen är det dags att jag rakar benen eller så drömde han om Affe :-)
 
I vilket fall så var det hysteriskt kul :-)
 
Tack snälla för alla sms och fina hälsningar på Facebook på min examensdag,jag är väldigt stolt över mig själv att jag lyckats med detta samtidigt som jag jobbar heltid och har det liv omkring mig som jag har,men med fina vitsord och stärkt självkänsla så gick jag med rak rygg och högt huvud och att man gläds med mig betyder ofantligt mycket.
Vi köpte med oss mat och åkte till Arriesjön och firade och gladast av alla var Affe ♥
 
 
Ha nu en fin dag!
 
Hälsningar Beröringspedagogen Lotta
 
 
 
 
 

Kommentera här: