0

Rökutveckling

I går skrotade jag och Liam mest runt,tvättade lite och kelade med Affe :-)
När Peter kom hem från jobbet så åkte vi till Arrie och simmade med vovven och jag höll mig på bryggan för jag tyckte det var lite kyligt.
Kollade Bachelor med Lilla C på kvällen,inte bokstavligen dock då hon tittade hos sig och jag hos mig men vi har sms kontakt under programmet :-)
Vi gick och la oss så småningom och allt var frid och fröjd när helt plötsligt brandlarmet går igång runt 01.00 i natt och samtidigt ringer mobilen från SOS då jag har direktlarm dit när brandlarmet går,panik panik men ingen rök eller brand utan troligtvis byte av batteridags,det är rätt tryggt att ha den säkerheten att de ringer :-)
Affe är kolugn,han tittade upp lite slött,insåg att det hände inget som genererade mat så han la sig
Tja,vi somnade om och runt 05.30 var den fyrbente färdigsoven så här är vi nu :-)
Jag önskar dig en fin dag med en kram och bilder från gårdagen och morgonens kaffestund.
♥♥
 
 
 
 

Kommentera här: