0

Me & Sofie

Jag och min kollega Sofie går verkligen på ångorna här på jobbet,vi är i stort behov av semester och vi hittar inte riktigt orden och ett samtal mellan oss i morse lät ungefär som följer:
 
L: Sofie...var har vi tankkortet till bussen?
S.Öhhh...den ligger i den där svarta...du vet?
L.Vilken svarta?
S. Den inne på kontoret...den du vet med en rund......öhhhh....grej på
L.Va?
S.Va?
L: Vad menar du?
S: Den där man låser in saker i?
L.Kassaskåpet???
S: Jaaaaa!!!
L: Ligger kortet där?
S: Nää....
L: Men va fan Sofie.....du sa ju det?
S:Vaddå?
L: Att tankkortet låg där
S: Ja??
L: Gör det det eller?
S:Vad?
L: Driver du med mig?
S: *tuggar sig på läppen* jag vet inte
L: Jag går nu Sofie!
 
Ha en fortsatt fin dag,i Vellinge regnar det skönt och behagligt :-)
 
Kram // Lotta
 

Kommentera här: