0

Smått och gott

Snart nog,om 1,5 vecka så är det min tur att gå på 5 veckors semester,veckor att bara spendera som jag önskar,ägna tid åt familjen och vår Affe,träna honom och mysa,äta glass och ha lata dagar i solen.
Vi längtar jättemycket och extra kul ska det bli att få träffa Affes mamma Molly och syster Meja med "föräldrar" 😊 vi har hållt kontakten med Madde som sålde vår älskling till oss och jag skickar flitigt med bilder och vi får på syster Meja ☺️

Jag har ju aldrig haft hund men jag tycker nog att jag är lättlärd och jag tycker det är roligt att ge mig ut med Affe,varje dag rastas han ordentligt,antingen simmar han i Arriesjön eller så kastar vi boll och frisbee här i området,han är hysteriskt rolig och om hundar kan ha ett talande kroppsspråk så har Affe det,jag ser pratbubblor hela tiden och Peter bara virrar på huvudet men skrattar gott 😊

Lugnet inom mig har sakta kommit och även om det är en efterlängtad och välbehövlig semester jag går till mötes så känns det bra med mina dagliga rutiner på jobbet och jag hämtar mycket glädje där.

Allsång på Skansen är slut för i kväll och jag likaså,så nu önskar jag en godnatt.

Lotta

Kommentera här: