0

En helg av kärlek

Min finaste,älskade kusin hade tyvärr ingen möjlighet att komma ner till begravningen,därför satte han och Ulrika sig i bilen och körde ner i fredags bara för att få krama om mig och prata om allt vi inte hann sist ❤️ i går åkte vi till Skanör och trampade sand och doftade havsluft,sen vidare till Höll för vi stilla satt och tittade när Affe njöt i vattnet ☺️ på kvällen kom Anna-Karin,underbara lilla varelse som med stort hjärta bara förgyllde allas vår kväll ❤️❤️
En helg med så ofantligt mycket kärlek omkring mig så jag somnade i soffan av pur "utmattning"inklämd av alla som var där ☺️

Idag åker Tomas och fina Ulrika vidare på ett äventyr och jag ska bara lufsa runt med ett stort leende på läpparna och träffa Anderssons på fika med vovvarna.

Ha nu en riktigt fin dag på er ❤️

En magisk kväll 💕
Lilla jag
Klokord jag läste 💕

Kommentera här: