0

Den svårflirtade joggaren

Affe är en väldigt social hund som tror att alla vill hälsa och prata med honom,en fokuserad joggare är inget undantag,Affe fick syn på honom och började småspringa emot honom,jag såg att joggaren inte var det minsta intresserad av världens vackraste hund så jag höll in,men då jag missbedömde och trodde jag hade "låst" kopplet så rycker det till i kopplet och helt plötsligt är vi tre som joggar,Affe,jag och joggaren som inte är speciellt imponerad av en flåsande svart hund och en flåsande medelålderskvinna i gråvita mjukisbyxor och foppatofflor i storlek 41 hack i häl,jag fick till slut stopp på både mig själv och Affe och joggaren försvann ur sikte,säkert enormt lättad över att ha sluppit sina ovälkomna följeslagare :-)
 
Vi grillade i går och hade det supermysigt och sen fick vi spontanbesök och kom senare i säng än vanligt,jag kände också att det inte stod rätt till i kroppen för jag frös och svettades om vartannat och nös som en galning och i morse kom jag nätt och jämnt upp och det var stopp i både näsa och hals,men då det är ynka fyra dagar till semestern så drog jag mig upp.
 
Japp,så blev det denna tisdagen :-)
 
Ha en fin dag på dig ♥
 
 

Kommentera här: