1

Sömngångare

I morse väckte Peter mig med kaffe på sängen som jag blivit så bortskämd med och med ett underfundigt leende klappade han mig på kinden och började småflina,jag frågade såklart vad det handlade om och han berättade att mitt i natten när han satt och kollade film så valsar jag ut från sovrummet och börjar bädda i soffan,tar bort dynor,lägger kläderna i en hög och en filt över,sen står jag där och smågrymtar innan han tar min hand,leder in mig till sängen igen och stoppar om mig.
 
Man kan ju säga att min blivande make kommer att få ett spännande liv tillsammans med mig eller vad tror ni? 
 
I dag är dottern med kärlek på väg uppåt landet för att hämta Bosse Boxer och jag är mer än lovligt nervös när de är ute på vägarna i detta väder,det fullkomligt har vräkt ner snö i natt.
 
Liam är hos Pappa och de planer jag hade haft att köra i väg läggs på is i detta väder....för att vara lite smålustig ;-) så det får bli Soffan,vinterstudion och "Orange is the new black" och det är inte illa det heller.
 
Ha en fin fredag på er!
 
Lotta
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Leva-Kerstin:

skriven

Snarkar gör jag, Isabelle hade filmat :) men sömngångar, nej.
Det måste ha varit en syn för Gudarna
Kramar om dig Lotta

Svar: Hihi :-) kram tillbaka
Lotta

Kommentera här: