2

En blivande 46 årings morgon :-)

Jag vaknar med ett knä som gått i baklås

Jag har dreglat på kudden

Håret är platt på ena sidan och lockigt på den andra och då har jag inget självfall.

Ryggen behöver sträckas ut innan jag kan resa mig

Något grymtar bredvid mig och det är min 5 år äldre "gubbe" som också ska försöka ta sig upp.

Näsan har vuxit under natten och öronen likaså.

När jag stapplat mig upp till toan,får jag sitta och värma upp mig innan jag kan resa mig igen.

Jag har dreglat i knäet.

Tänderna känns lösa.

När jag hostar tar jag mig för ryggen och ojar.

Men en sak är bra....en dag närmare pensionen ;-)

Ha en fin dag
 
Lotta

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Haha! 😂😂😂 Du är så härlig!❤

Svar: 😂😂👍🏼
Lotta

2 Leva-Kerstin:

skriven

Du är rolig Lotta. Fast jag köper inte "En dag närmare pensionen" förstås, det ända vi vet något om är dagen idag. Carpe Diem.
Kram till dig

Svar: Du behöver inte köpa det :-) kram
Lotta

Kommentera här: