1

Drejkurs i Abu Dhabi!

Jag har PMS och de flesta män eller kvinnor som lever med en kvinna med PMS tycker säkert att broschyrerna för en drejkurs i Abu Dhabi är något som lockar just de dagarna....
Det är verkligen en sådan pass stark känsla som jag inte riktigt kan hantera och att bunta ihop de som vågar opponera sig och slänga in i en lastbil på väg till Älmhult känns som en ypperligt god idé...
 
Det varar inte så länge men har tyvärr blivit värre med åren och att påstå att jag då är det charmigaste någon har skådat är att överdriva...kraftigt.
 
Det rusar i blodet och irritationen över en så simpel sak som att inte få upp locket på lingonburken är fullt tillräcklig för att bryta ihop.
 
Det har varit en intensiv vecka fylld med aktiviteter och arbete och nästa vecka ska jag påbörja en utbildning för att till försommaren bli färdig "beröringspedagog" det kommer jag ha stor nytta av i mitt arbete där många av de människor jag arbetar med tycker om att få just TS (taktil stimulering)
 
Så jag ska be att få önska er en underbar helg och var rädda om varandra ♥
 
 
Lotta

Kommentarer:

1 Leva-Kerstin:

skriven

Hej Lotta
En fruktansvärd PMS är välkänt för mig men lyckligtvis blev jag av med min menstruation tidigt.
Ts utbildning passar dig säkert bra, beröringen stimulerar tillbaka också.
Önskar di en sjön vecka, utanPMS
Kramen

Svar: Tack E-K och kram tillbaka :-)
Lotta

Kommentera här: