0

Mitt hjärta stals

Jag har lidit alla kval,min älskade vovve blev sjuk i Lördags,vi hade varit hos goda vänner i fredags och hade det jättemysigt,men på natten kräker Affe och bara fortsätter och fortsätter,han varken äter eller dricker och vi försöker med alla medel att ge lite mat,ingen mat,rätt mat osv osv,men till slut i Måndags morse bar det av akut till Öresunds veterinärklinik då han inte haft avföring och var helt slö och det blev akut operation,en kastanj satt fast i tarmen,tempen var hög och han var jättesjuk.
Nyopererad och med tratt på sig är han nu på väg tillbaka,jag trodde ALDRIG att jag skulle känna mig så hjälplös,det går att jämföra när Nikki var liten och blev opererad eller när Liam inte mådde bra,han är så älskad min Paffy och jag är innnerligt glad att han är på väg tillbaka,hysteriskt dyrt blev kalaset...tack till IF för snabb och bra hjälp,det var ingen tvekan om att de betalade rubbet,enbart självrisken blev kvar till oss 
 
Personalen var underbar och när Affe börjat piggna på sig så ringde dem och sa att nu ville han hem,han höll igång alla töserna på kliniken hahaha
 
Nu får han knappt röra sig,äta lite och dricka lite,han piper och hatar sin tratt,men han finns kvar hos oss och oron har släppt 
 
 
Min älskade vovve,tänk att han skulle ta mitt hjärta så hårt ♥
I går var jag på utbildning i Abbekås på Hotel Mossbylund 
och på lunchen gick vi ner en sväng till stranden,solen värmde och havsdoften som jag inte trodde jag saknade så mycket bara slog emot mig som en käftsmäll.....jag drog in doften i lungorna och kände mig tacksam.
 
 
Nu önskar jag dig en fin dag :-)
 
Lotta

Kommentera här: