2

Outstanding ✌🏽️

Jag strosade runt på Willys en helt vanlig dag och märkte att folk tittade lite extra på mig och jag kände mig smått mallig då jag trodde det var mitt extremt vackra ansikte de såg,mitt gnistrande leende eller varför inte min kurviga kropp som de var avundsjuka på...?
Jag fortsatte min parad på Willys och började tycka lite synd om de män som aldrig kommer få mig,de kvinnor som aldrig skulle bli som mig och min egotripp visste inga gränser,när jag diskret skulle rätta till "flickorna" i BH:n så att jag skulle bli än mer perfektion avbildad så insåg jag att de föll fritt,jag hade ingen BH,flickorna hängde som tennisbollar för vinden och till min fasa såg jag också att en stor kladd med tandkräm hade landat på linnet....jodå, där fick jag förklaringen till varför folk stirrat,det var inte uppspärrade ögon av vällust utan av avsmak och i samma sekund jag insåg fakta skämdes jag och såg till att komma ut snabbt.

Men idag när jag var på Willys....DÅ var jag sådär outstanding som bara jag kan vara 😝

Tack för mig och njut av kaffet ✌🏽️

Pattalisa

Kommentarer:

1 June:

skriven

Tack för att du delar med dig av de små tokigheter som du så käckt utsätter din omgivning för. 💞

Svar: Det gör jag så gärna 😊😊😊💕
Lotta

2 Annika:

skriven

Hahahahaha.... sååå dig! OCH såååå roligt.

Svar: 😊😊👍👍👍
Lotta

Kommentera här: