1

Min bästa vän

Jag är hemma igen efter ett par dagar i Blekinge,vi hyrde en liten stuga vid Långasjönäs camping,en riktig liten idyll,vi körde kringelikrok vägar så jag började undra ifall det verkligen stämde,men det gjorde det,jättemysig liten camping var det.
Liam blev tyvärr lite krasslig och vädret bjöd inte in till mängder av sol och bad,men vi hade mysigt ändå.
Att prata så mycket som vi gör med varandra är fantastiskt,vi skrattar hysteriskt mycket och vi muttrar en del men så är livet.
När jag kikar in i mitt innersta rum så ser jag mig själv fridfullt le med Peter bredvid mig samtidigt som jag inte kan motstå impulsen att nypa honom i bröstvårtan...en helt vanlig dag i mitt liv ☺️
Jag har insett vilka som är villiga att befinna sig i mitt liv och de kommer få all den tid och kärlek jag kan ge 😍 allt annat kommer jag att lämna bakom mig,jag är min bästa vän och henne ska jag vara mer rädd om än vad jag har varit.

Nu önskar jag dig en fortsatt fin Onsdag och jag har minsann 3,5 vecka kvar på min semester ☀️☀️

Tjillevippen 👍🏼

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Härligt👍 Och ännu härligare låter 3,5 vecka😁😂ha det fortsatt mysigt💖

Svar: Tack ☺️💕
Lotta

Kommentera här: