0

Plötsligt svällde den!!

Jag är en väldigt snäll människa och just därför har jag bett vedebörande om lov att få skriva om denna lilla historian som ägt rum idag,framför mina ögon,under mitt arbetspass,i Sverige idag :-)
 
Min kollega som är en cool och smart snubbe var i morse hos tandläkaren och drog ut en visdomstand och var klart både medtagen och bedövad när han kom tillbaka till jobbet,snälla som vi är på vår arbetsplats så pysslade vi om honom,hånar honom kärleksfullt när han sluddrar och dreglar och i munnen hade han sådan där vit "tamponad" ni vet som man får hos tandläkaren och när han bytt dem ett par gånger så kommer han till mig och frågar diskret om jag har tamponger,jag använder inte det själv men har alltid ett par liggande i väskan om någon skulle behöva,han fick ett gäng och han försvinner in på toaletten,efter en liten stund kommer han ut med en tråd hängandes ut från mungipan....vi fnissade lite åt det och sen skulle vi göra en aktivitet tillsammans,helt plötsligt ser jag hur hans vänstra kind svullnar upp och han kan knappt öppna munnen och då inser jag att jag glömt berätta för honom hur pass mycket en tampong sväller,där gick denna coola,smarta snubben i fullt dagsljus med en tampong med lila snöre svällandes i munnen.
 
Jag skrattar hela tiden medan jag skriver och kommer leva på denna underbara händelse hela dagen och troligtvis kvällen också :-)
 
Kanske inte alls lika roligt om man inte var med...men ja ja,jag bjuder på det ( min kollega också) :-)
 
I kväll är det kalas hos Anderssons för Amanda som fyller sin första nolla i morgon och på lördag kommer han äntligen,min fine,hårige kille ♥
 
Ha en fin dag på er :-)
 

Kommentera här: