0

En sann förebild <3

I helgen var vi uppe hos älskade storebror Christer,det var sightseeing för hela slanten och jag han även träffa Sussie ♥ vi gick en del,fikade,lyssnade på musik,åt god middag,kollade film och pratade tonvis,väldigt givande och fin helg.
Det kändes inte lika ångestfyllt att åka "hem" till Växjö denna gången,de värsta känslorna har landat och istället kunde jag berätta om alla roliga ställen jag lekte på,var jag och brorsan letade mask och metade,var jag gick i skolan och när Söndagen kom så hade jag inte alls lika bråttom hem som jag brukar,jag kunde tom tänka mig stanna lite längre.
Med Peters starka hand i min och stöttande omsorg lät han mig lotsa honom genom mina känslor och tankar kring staden jag är född och uppvuxen i och som har en bitterljuv klang.
 
Vi fick lite nya bilder på Affe i Söndags och jag längtar så jag håller på att dö efter vår lille kille som jag vet kommer skänka så mycket glädje och kärlek i våra liv.
 
Våren är på väg och med våren kommer pollen,men jag har tagit både spruta och tar en liten dos antihistamin dagligen,så jag hoppas på en mild vår vad pollen anbelangar :-)
Det närmar sig slutet på min utbildning till Beröringspedagog och ikväll ska jag iväg och träna med mina kurskamrater,det ska bli kul :-)
 
Lite bilder och en önskan om en fin Onsdag ifrån mig ♥
 
Gamla Ekotornet på Teleborg där jag växte upp,på Teleborg alltså ,inte i tornet haha :-)
 
 
Teleborgs slott i all sin prakt
 
Jag och bror min ♥
 
Jag och Peter ♥
 
Affe ♥
 
Fick ett vackert sms av min finaste kollega Emelie när jag satt i Växjö och kollade film,som värmde hela mitt väsen och som gjorde mig innerligt glad och stolt...Tack käraste du ♥
 

Kommentera här: