1

Lyckliga mig :-)

I dag på jobbet fick jag ett sms ifrån Peter där han frågade om jag ville ha en puss,det ville jag ju såklart så jag skrev Ja tack ♥ som svar fick jag "Det fixar jag"
 
I väntan på ett MMS med en pussande Peter på bild fortsatte jag jobba och ca 1,5 timme senare kommer ett nytt Sms med texten "Pussen finns utanför" jag blev såklart nyfiken och gick ut med risk för att gå på "den lätte" men Jodå.....lutad mot sin röda bil och med en enkel röd ros i handen står Peter.....han har alltså kört från Helsingborg för att få ge mig en blomma och en puss.
 
Vi hann även äta lunch ihop innan han skulle köra hem igen......Han är underbar den mannen och jag är en lyckligt lottad kvinna ♥
 
Den värmen och enorma kärlek han visar mig varje tillfälle han får är fantastisk och jag bara njuter ♥ 
 
Ha en fin dag
 
Lotta 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Det är äkta Käääärlek det!!!! Njuuut av varandra! Kram till er båda!

Svar: Tack June och Kram tillbaka :-)
Lotta

Kommentera här: