0

Helgen!

 
Ja,allt klär en skönhet eller vad säger ni? 
 
Hos Annika bjöds det på en massa småplock att äta och gott att dricka,vi var 15 brudar och jag kände ett fåtal av dem,jag var febrig och tyvärr inte helt på topp,men jag hängde i några timmar och blev sen hämtad av Peter,men vi hann med lite roliga visor och presentöppning,av fyra av oss fick hon ett Efva Attling halsband,hon älskar Attling ♥
 
 
Tack Annika för en jättetrevlig 45 års tjejmiddag :-)
 
På lördagförmiddagen kom Peter och jag bad honom hjälpa mig att hänga tavlor snyggt och i samband med det så tittade vi på blocket efter en ny tvbänk till mig och titta vad jag hittade för 400 kronor :-)
 
 
Här fattas det glasskivor inne i skåpen så jag har inte snyggat till det här på bilden,men visst är den fin?
 
Söndagen gick i fixandets tecken,sen åkte Peter hem och jag och Liam slöade och hade en mysig Söndag.
 
I går gjorde jag nada efter jobbet,bäddade ner mig tidigt och kollade film hela kvällen tills jag somnade lika utslagen som en zombie på valium ;-)
 
I kväll har jag dejt med lilla C,vi ska ut och äta och i morgon ska jag träffa en killkompis från Småland som är här nere och ska spela golf med en klunga polare,har inte setts sen evigheter så det ska bli kul :-)
 
Ha en finfin dag på er alla!
 
Lotta!

Kommentera här: