1

Pumpa med PMS

I går blev jag lite irriterad på mannen i mitt liv (jag har pms) han skojade och för några korta sekunder i mitt liv tappade jag allt vad humor heter och tjurade ihop,efter ett tag i självömkan beslöt jag mig för att mjuka upp den spända mansryggen jag såg från soffan,jag slet upp en av halloweenlådorna och tog på mig en pumpadräkt och ställde mig förföriskt lutandes mot köksdörren och sa lite försiktigt....Hohooo...när han med en bekymrad rynka mellan ögonen vänder sig om och får syn på kvinnan han älskar och är irriterad på för sin brist på charmig närvaro i en pumpadräkt och ett fånigt leende i nyllet,tappar han ansiktet helt och lägger upp ett så gott grin och så var det över :-) Jag kan jag ;-)
 
Vi fortsatte gräva i halloweenlådorna och voilá så fick våra barn en upplevelse de nog helst vill glömma,men kul hade vi :-)
 
Så har vi det i Vellinge en måndagkväll ♥
 
Jag ser ut at vara stor som ett hus här och riktigt så illa är det inte ännu * ASG*


Kommentarer:

1 Leva-Kerstin:

skriven

Du är härlig Lotta.

Svar: Hihi,eller hur ;-)
Lotta

Kommentera här: