0

En liten summering!

Jag slutade redan 14.30 i går och beslöt mig för att det kändes som en bra dag för att gå på Ikea,jag behövde lite smått och gott,så Peter och hans dotter hängde på och mitt KBT tänk med rätt andning och fokusering hjälpte,jag travade inte runt i butiken i flera timmar,nänä,när jag ska gå på Ikea då är det turbofart som gäller,genvägarna är min räddning och jag fyndade bla en liten matta till min balkong som är nymålad och fin (tack Peter).
De obligatoriska servetterna och värmeljusen är ju ett måste och lika blind av de billiga priserna som resten av Sverige fylldes sakta men säkert den gula kassen.
Små sänglampor införskaffades men de sedvanliga vaniljdoftljusen fick stanna kvar på hyllorna då Peter inte tål dofter av den sorten :-(
 
Vi passade också på att äta middag när vi ändå var där och alla som mättat munnarna på en hel familj där vet också hur möjligt det är att komma under 100 lappen...Tack Ingvar!
 
I år har jag tackat nej till den årliga fem kampen med alla goa tjejer,jag känner att jag inte har den kraft och energi som behövs,jag har lagt fokus på så mycket annat i år att jag helt enkelt känner att jag får lyssna på min kropp.
Jag tycker det är hemskt tråkigt då det är en höjdpunkt varje höst och att vi har fantstiskt kul...men ibland får man inse sina begränsningar och vi var trots allt 32 år när det begav sig ;-)
 
I morgon fyller min förstfödda 22 år,min fina,duktiga tjej som är så ambitiös och driven....på lördag ska hon firas med paket och skönsång ♥
 
Ja det var väl en liten summering,nu ska jag snacka med mina kollegor!
Ha en fin dag på er alla!
 
Lotta

Kommentera här: