0

Försoffad!

I Torsdags fick jag ett samtal från ett mobilnummer jag inte kände igen och när jag svarar så hör jag en kvinnlig röst som frågar ifall jag känner ********** mitt hjärta stannade till för en sekund och jag blev rädd att något hade hänt henne,men tack och lov var det en försäljare som berättade att jag blivit rekommenderad för att få en valfri tvätt av antingen,soffa,säng eller tvätt och jag försäkrade mig om att det inte var några som helst köptvång,i alla fall bestämdes det efter många om och men för Lördag klockan 16.00,en tvätt av min soffa och det såg jag klart fram emot...gratis är gott :-)
 
Hela dagen bokades ju upp liksom och jag stannade hemma såklart,det var inte lönt att påbörja några större projekt eller ge sig iväg....klockan blev 16.00,16.05,16.10 osv osv.....då härsknade jag till och blev jävligt sur,min tid är till för mig och mina val och inte för någon att disponera eller utnyttja.
 
För det första får jag behålla min soffa i det skick det är och för det andra så blev jag på dåligt humör men å andra sidan blev vi bjudna på god middag hemma hos Anderssons och vi hann hem strax före det underbara vädret kom.
 
Slölyssnade lite på Så mycket bättre innan jag somnade som en dreglande bebis i soffan.
 
Nu är det sköna,slappa Söndag och jag önskar er en fortsatt fin sådan.
 
Kram på er
 
Lotta

Kommentera här: